Poslovna etika
Poslovno etiko razumemo kot delovanje v smeri odličnosti.
Vzgledi, po katerih oblikujemo poslovno kulturo našega podjetja, temeljijo na petih načelih etične moči za posameznike in podjetja (povzeto po knjigi “Moč poštenega poslovanja”*):
- temeljna usmeritev;
- ponos;
- potrpežljivost;
- vztrajnost;
- jasen pogled naprej.
Od izida knjige je minilo že veliko let, pa vendar je po našem prepričanju uvodnik tudi danes več kot aktualen:
»Kamorkoli se danes obrnemo, povsod naletimo na znake propadanja etičnosti. Podjetni ljudje so si nepošteno ustvarili milijone, ker so prišli do zaupnih poslovnih informacij in jih zlorabili.
Ne mine dan, ne da bi objavili vest, kako je kakšen javni uslužbenec sodeloval v nepošteni aferi v vladi. Očitno so vsi ti ljudje, med katerimi naj bi bili tudi izjemni državljani prepričani, da lahko dosežejo uspeh le z goljufijo. Tako kot oni so še mnogi drugi prepričani, da poštenjaki ne morejo uspeti.«
»Kamorkoli se danes obrnemo, povsod naletimo na znake propadanja etičnosti. Podjetni ljudje so si nepošteno ustvarili milijone, ker so prišli do zaupnih poslovnih informacij in jih zlorabili.
Ne mine dan, ne da bi objavili vest, kako je kakšen javni uslužbenec sodeloval v nepošteni aferi v vladi. Očitno so vsi ti ljudje, med katerimi naj bi bili tudi izjemni državljani prepričani, da lahko dosežejo uspeh le z goljufijo. Tako kot oni so še mnogi drugi prepričani, da poštenjaki ne morejo uspeti.«
»Morda je videti, da poštenjaki prihajajo zadnji na cilj, toda oni tekmujejo v drugačni dirki.«
V takšni dirki želimo sodelovati tudi v podjetju Imaging Systems.
____________________
* Kenneth Blanchard, Norman Vincent Peale: Moč poštenega poslovanja,
ISBN 86-7577-001-4 (Naslov izvirnika: The Power of Ethical Management)